khanderou=)

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1391/12/8 22:36
نویسنده : شاعره صبا
202 بازدید
اشتراک گذاری
 

اخیش . یه تعطیلی درست حسابی نسیبمون شد . این جمله ای است که الان پدرم دارد به علت

تعطیلی شنبه از خوشحالی می زند ولی من دارم ناخن هایم را می جوم .

اخه می دونید چرا ؟ چی شده ؟ منتظر شعر جدیدم هستید ؟ حالا مطلب پایینی رو بخونید تا بعدا

اگه تونستم یه شعرم بگم .

داشتم می گفتم .....کجا بودم ؟ اهان . می دونید چی شده که دارم ناخن هایم را می خورم ؟ نه ؟

از روی عصبانیت شدید ... چرا ؟ چون من برای شنبه (که امتحان علوم قرار بود بدم ) یه ۵ الی ۶ دور

دقیقا خوانده بودم اما حالا باید خودم رو برای امتحان شنبه که املاست اماده کنم

اخه این درسته ؟ ای بابا ..............

مرسی از همه ی شماهایی که به وبم نظر می دهید با این همه مشغله . تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

این شعر پایینی مدت کمی از سرودنش می گذره برای همین دلم نیامد یک شعر دیگه بگم .

پس فعلا به این مطلب و مطلب پایینی اش نظر بدهید تا بعدا .........................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khanderou=) می باشد