khanderou=)

من و اشعار

1391/12/8 22:36
نویسنده : شاعره صبا
156 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلام دوستان گلم . نظر برای این پست یادتان نرود:

اول : معذرت می خواهم که دیر اپ کردم .

دوم : اگر شعر دومم خیلی جالب نبود لطفا ببخشید و در نظرات ایرادهایش را بگویید.

سوم و اخرین مورد : امیدوارم از قالب جدیدم خوشتان بیاید.

    

 چند وقت پیش داشتم فکر می کردم که درباره ی چی شعر بنویسم اما هرچه سعی کردم فکری به

 ذهنم نرسید و افسرده و ناراحت وبلاگم را اپ نکردم اما امروز با خودم گفتم چرا شعری را که قبلا برای

 پدر زحمت کش و مهربانم گفته بودم را دوباره در وبلاگم ننویسم اما با کمی تغییرات اساسی .

همان طور که خاله فریبا مامان نیروانا جون گفته بود در اشعار قدیمی ام تغییر ایجاد کنم من هم همین

کار را کردم . امیدوارم که از این شعر اصلاح شده خوشتان بیاید . البته بعضی از قسمت هایش را اگر

اصلاح می کردم به کلی خراب می شد بنابراین مجبور شدم دست نخورده باقیشان بگذارم:

البته من دوتا شعر نوشته ام تا ناراحت نشوید .

این هم شعر اول :(البته یک شعر دیگه هم به علت تاخیرم نوشته ام به عنوان اشانتیون)

پدر ، شمع سوزان 

پدر ، چشم گریان

پدر عطر بهاری

پدر ، شور و شوق و زیبایی

پدر ، ای گل سرخ بی مانند

پدر ، ای روح شاد وسلامت

کنی هر لحظه ای فداکاری

گاهی هم کشی درد و غم بی کاری

کنی تحمل هر دردی را

متحمل شوی هر سختی را

توانی کنی صبر را پیشه

مهرت می ماند در قلبم همیشه

جز تو من کس ندارم

بی تو طاقت نمیارم

بی تو ناتوانم و افسرده

همچون گلی تشنه شوم زود پژمرده

هر روز کنم شکر خداوند تعالی

به خاطر این نعمت والا

تقدیم به پدر عزیزم و تمام پدرای دنیا

blue hearts

شعر دوم:

دوست دارم تجربه ی با تو بودن را

با تو شکفتن را

با تو خندیدن را

گل گفتن را

گل شنفتن را

خوش بودن را

راحت بودن را

ای یار من

از شعر دومم که بدتان نیامد ؟ نظر هم یادتان نرود بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khanderou=) می باشد