khanderou=)

پند نوجوانی

1391/12/8 22:36
نویسنده : شاعره صبا
186 بازدید
اشتراک گذاری
  اخیش . امتحاناتم تمام شد و امروز هم با دادن امتحان علوم خیالم راحت شد و امتحانم را خیلی

 خوب دادم . امتحان اسانی بود . مرسی از همه ی شماهایی که در طی این چند وقت به وبلاگ من

 نظر دادید . واقعا از همتون سپاس گذارم و این لطفتان را فراموش نمی کنم . ممنون .

ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

من پارسال برای درس ازاد ادبیات که موضوع اش در رابطه با نوجوانی بود شعری نوشتم که تا به حال

در وبلاگم ننوشته بودم و الان هم این شعر را می نویسم و امیدوارم که ازش خوشتون بیاد و منو با

نظرات ارزشمندتان راهنمایی کنید .

پند نوجوانی

نوجوان باش و نوجوانی کن

در این سن تو هرچه خواهی کن

راحتی و کمال را گر تو خواهی

در این سن توانی بدست بیاری

این دوره دوره ی جاهلی نیست

بلکه دوره ی تفکر و زیباییست

نوجوان را پند و اندرز نیاز است

نوجوان را هزار و یک تجربه و کار نیاز است

نوجوان را فکر و تفکر نیاز است

چون ندهد گوش و نکند فکر همه چیز را کند فراموش

پس به نصیحت پدر و مادرت بکن گوش

گر گوش کنید و بیندیشید

نیست در عملتان پشیمانی

در این دوره ببر بهره از ان هوشی که خدا به تو داده ای بنده

پس بکن این پندها را اویزه ی گوش

مکن هرگز انان را فراموش

شاعره : صبا

راستی اگر دیدید که این شعر نسبت به اشعار اخیرم کمی بی قافیه و بد هست به خاطر اینه که من

پارسال ان را گفتم و راستش دلم نخواست تغییرش بدم . پس به بزرگی خودتان ببخشید .باتشکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khanderou=) می باشد