khanderou=)

طعم عاشقی

1391/12/8 22:36
نویسنده : شاعره صبا
165 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

این چند وقت که پست جدید نگذاشتم کلی خجالت زده ام کردید با نظراتتون.

برای اینکه از خجالتتون در بیایم یک شعر جدید گفتم تا بخوانید و امیدوارم لذت هم ببرید.

طعم عاشقی:

در میان برگ گل های سرخ

در میان طلوغ و غروب این زرین نور

در میان ابرهای پاره پاره

گم گشتم به یکباره

در کجا ؟ در میان بستر عشق

شدم حیران ، شدم خندان ، شدم گریان

حسم دیگر مثل قبل نبود

تپش قلبم دیگر منظم نبود

عاشق بودم ،عاشق محبتش

عاشق صفا و نعمتش

عاشق بودم ،عاشق رحمان بودنش

عاشق بودم ، عاشق مهربان بودنش

عاشق بودم ، عاشق یزدان پاک

عاشق خداوند مهربان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الوچه
1 اردیبهشت 92 17:27
شعر این پستت خیلی خوش مزه بودااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khanderou=) می باشد