khanderou=)

بازگشت همه به سوی توست

1391/12/8 22:36
نویسنده : شاعره صبا
161 بازدید
اشتراک گذاری
سلام . من اومدم بعد از ۶ روز. به خاطر نظرات زیاد پست قبلی می خواستم زودتر آپ کنم ولی متاسفانه

عموی مادرم به رحمت خدا رفتند و منم اصلا حال خوبی نداشتم . فقط گاهی اوقات نظرات وبلاگم را تایید

می کردم . به هرجهت معذرت می خوام که حال خوشی برای شعر گفتن نداشتم.

وقتی این شعر را که بر روی اگهی فوت عموی مادرم دیدم خیلی خیلی ناراحت شدم و از خواندنش مثل

ابر بارون گریه کردم اما گفتم بعد نیست شما هم این شعر را بخوانید:

پدرم دیده بسویت نگران است هنوز                                         غم نا دیدن تو بار گران است هنوز

آنقدر مهر و وفا بر همگان کردی تو                                         نام نیکت همه جا ورد زبان است هنوز

واقعا ناراحت کننده و غیر قابل تحمل بود این غم اما چه می شه کرد؟ مرگ حق ادمیست!

این هم از شعر من برای علی ابوطالب ٬ پدری نمونه ٬ همسری فداکار ٬ عمویی مهربان و ورزشکاری

نمونه و مایه ی افتخار این ملت .

بازگشت همه به سوی توست                                               به سوی تو ای یگانه یزدان مهربان

ای افریدگار این فلک و زمان                                                      ای یگانه افریننده ی انسان ها

شاد کن روح این بنده ی پاک را                                               که با هزار شوق به سویت می اید

   از گناهان اندکش بگذر                                                              که او کسی جز تو ندارد

      نور به قبرش ببارد                                                     عرش ملکوتی سایه ی ارامشش باشد

هر کجا که بعد از این جهان است                                                  بهترین ها را داشته باشد

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

این قهرمان ورزش ٬ علی ابوطالب ٬ این شیر مرد را شبکه ی ۳ نشان داد .      روحت شاد  عمو جان

به همین مناسبت مراسم ختم ان مرحوم روز چهارشنبه ۲/۱۲/۱۳۹۱ از ساعت ۱۶ الی ۱۷/۳۰ در :

مسجد جامع شهرک قدس

واقع در شهرک غربــ ـ روبه روی مجتمع تجاری میلاد نور برگزار می گردد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الوچه
4 فروردین 92 19:32
هک شدم بعد ادرس جدیمو بهت میدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khanderou=) می باشد